پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با وضعیت تورمی کشور-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با وضعیت تورمی کشور

نماینده مردم فسا گفت: به کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد داده‌ایم تا میزان درصد افزایش حقوق بازنشستگان را نسبت به شاغلان در سال آینده مورد بررسی قرار دهند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۸ - 2020 January 18
کد خبر: ۳۳۷۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد جواد جمالی نماینده مردم فسا با اشاره به قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه ۵ ساله ششم توسعه، گفت: این قانون با توجه به مشکلات تحریم‌ها و خزانه کشور به درستی اجرا نشده است.

 

او افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده از کانون‌های بازنشستگی اکنون این تقاضا به وجود آمده که دولت همان درصدی را که می‌خواهد به حقوق برای سال آینده اضافه کند، حقوق بازنشستگان را نسبت به شاغلان با درصد بیشتری افزایش دهد.

 

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بیان کرد: باتوجه به اینکه حقوق بازنشستگان نوعاً نسبت به شاغلان کمتر است، اما مشکلات اقتصادی بیشتری دارد، دولت باید متناسب با وضعیت معیشتی و اقتصادی و تورم حقوق آن‌ها را افزایش دهد.

 

جمالی تأکید کرد: قرار است اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه این موضوع را در کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار دهند تا بتوان این پیشنهاد را در بودجه سال آینده قرار داد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده